Ridningen idag..

Idag var det ridning igen! :D Hade underbara Kawango <333333
Vi red utomhus i hagen, vi skulle träna benmuskler och rida med Jockey korta stigbyglar.. Ja, det gick la bra xD
Vi började rida runt för att vänja oss lite (inte för att det går och vänja sig nu xD) Sen travade, fältsitts..... O.M.G I DIED!!! Hade ont i hela benet efteråt, GOSH
Juste.. haha.. När vi skulle hoppa av, tänkte ja stila lite med att hoppa av med raka ben.. det börja bra men sen Boom, så satt jag på rumpan.. Mina ben orkade inte stå upp!! xD
Alla skratta, (Me = Mobbad xD)
Haha, Och nästa gång ska vi ha roligt eftersom det e sista gången </3
Hoppas vi hoppar barbacka!!! :DDD
Btw.. Gissa vem som är ledig imorrn!! Ledtråd; En as het person!!
Neaj skojja, min dåliga humor kommer fram nu x) JAG är ledig imorrn <3
Angående det ''långa inlägget'' jag skulle lägga upp, Det kommer imorgon, SVÄR! <3
Säger inte vad det kommer handla om, men sjukt mycket kännslor kommer till ytan!
God natt! (Y)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback