Buss till stallet

Hej alla stoppskyltar <3 
Just nu står jag vid hållplatsen för att gå på bussen för att åka till Mölndals bro, för att sedan ta buss 760 till Lindome station. Där kommer jag och Bellisen hoppa på en buss till Anneberg station, och sen ska vi gå tillsammans till stallet :D Jag ska egentligen bara titta när Bella rider, men det är alltid lika kul att vara i stallet :) 
Just det, hjälm tragedi!
I förgår förlorade jag min hjälm. Vi var påväg upp till lägenheten, då Tessan tappade min hjälm, och den studsade ner för alla trappor.... Japp. Det var inte med meningen såklart, men väldigt synd då jag nu måste skaffa en ny.. :/ 
(Eller låna av Gustavsgården xD)
Just det! Fick en as rolig ide hahah :'D Nästa gång jag rider, och någon filmar med Canon kameran, kan man typ "mima" texten till en låt. Alltså i vissa klipp sjunger man olika delar. Man sjunger inte hela låten, men när man sedan sätter ihop videon får man infoga låten man sjöng på, och redigera videon så det ser ut som om man sjunger i de videoklippen då man mimar. Vääääldigt komplicerat men det verkade som en slags skoj ide, alltså inte seriöst utan mer åt skoj hållet xD 
Aja.. Ni fattar. 
Nej det gör dom fan inte.. Skit i hahah 😂 
NU KOMMER BUSSEN HEJDÅ

//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback