WOHO BLOGGINLÄGG

Hej alla godispåsar! 
Är hemma hos Bella, vi sov över här tills idag och ska även göra det tills imorgon! Känns som om det går jätte snabbt! Har alltid fullt upp med stallet, osten och Kolan så det blir typ ingen tid över. Men det är såklart roligt också! 

Idag när vi vaknade insåg vi direkt att vi inte skulle hinna med vårat pendeltåg. Vi gjorde våra baguetter och stekte våra hamburgare som vi skulle ta med oss, sen fick vi skjuts till stallet av Cristin och Mikael, vilket var jätte snällt! 
Gjorde alla hästarna, mockade boxarna och packade höpåsarna. Fyllde vattenhinkarna och mockade hagarna osv. En vanlig dag helt enkelt! 
Sen till ridningen! 
Det blev såhär:
Isabella - Princess
:-) - Prinsen
Therese - Lisen
Jag - Nancy

Det gick super! Nancy är alltid jätte rolig att rida, för att hon är alltid på ett annat humör än veckan innan och så.. 

Sen efter stallet så fick vi skjuts till Lola och Cheddar! Vi skulle ta in alla hästarna, då Bella hade insläppet! 
Men alltså herregud alla hästarna hade damp! Det fanns inte en chans att vi skulle klara det själv, så vi fick som tur va hjälp av våran skjuts, men ingen var där alltså! Vilket är helt stört eftersom Bella egentligen inte får ta in storhästarna. Ah men det löste sig i alla fall! 
Sen gjorde jag iordning Cheddar, innan jag gick ut i ridhuset. Jag var själv därinne, förutom Tessan och Bella då, men jag var den enda med häst därinne j alla fall! 
Han var super duktig som vanligt, travade en långsida i varje varv och skrittade ganska mycket i mellan. 
Sen så tog jag in honom, tog av honom alla hans saker innan vi gick mot pendeln! Vi gick förbi Coop också, men annars gick vi direkt hem! Och nu är vi här! 

Jag håller på att skita på mig pga att Tessan läser upp "historier" om läskiga små barn. Så ska titta på någon rolig video så jag inte blir för fokuserad på det negativa xD 

Ah jag ska gå nu! 
Ha det bra! <3


//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback