Stallet på lördag

Hej alla små skitar! <3
Nu är det snart, äntligen, lördag igen!   Stallet blir det, kameran följer med, och det ska bli skit kul!
Vi ska hjälpa till på ett kalas, så kommer antagligen rida efter det :)
 Isabella skulle inte komma denna lördagen så vi blir 4 st,  Tessan, :-) och Linn.   (och jag då såklart)
Det kommer nog inte bli så roligt denna lördagen, eftersom det är ganska spänt mellan vissa. Men ja.. om samma saker inte händer igen, kanske det inte blir lika mycket problem som förra veckan.
 
  Ville bara ha det sagt också, detta riktar jag inte mot någon, men jag är jävligt trött på hur dålig stil vissa har.
 Detta gäller från år tillbaka. Folk som är så upptagna i sig själva, att problemet är hos alla andra enligt dom. 
      EUGH.
 
I alla fall..
Jag ska nästa vecka tillbaka till skolan! Vilket gör mig vääldigt glad. Då det är så att den skolan jag går i, är det väldigt mycket teoretisk undervisning, och den kan man inte ta igen hur som helst. Så ja jag har missat en vecka nu, men ska försöka komma nästa. Mår sjukt mycket bättre. Har inte den sega sjuka känslan kvar. Hostar och snuvar fortfarande lite men känner mig inte sjuk. Men sjukanmälan är redan gjord för imorgon, så får en dag ledigt innan jag kommer igång igen. Men det känns bra ändå.
 
Jag insåg imorrse hur mycket jag saknar Yatzy. Fy fan. Jag tittade på lite videos från när jag red honom. Och usch vad jag saknar honom. Lilla bamse björnen <33
 
  I alla fall.. nu ska jag fortsätta titta på ITF. Ha en fortsatt bra torsdag era skitar!
                                 Älskar er alla.
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback