Sjuk ~ Marks Ridklubb

Hej alla ruttna mjökpaket!
Sitter just nu hemma och tittar på intervjuer. Japp. Jag är sjuk. 
Och när man är sjuk får man inte lov att vistas på internatet så är hemma.
Vet inte vad jag ska göra.. Bara sitter på youtube typ. Kanske ska titta på en serie eller något sen :)  
Jag vet inte om jag har sagt det innan, men jag har börjat på en annan ridskola som jag rider på på söndagar. Marks Ridklubb. Det är en vääääldigt rolig ridskola och det är en verklig utmaning. Går i en hoppinriktad. Så det är i intervaller, dressyr, Markarbete, hoppning. 
Men ja jag missade ridningen i söndags :( 
Men mamma hade pratat med min ridlärare och hon hade sagt att hon tyckte jag passade bra in i gruppen så det gjorde mig väldigt glad. <3 


Aja, ska gå och spela lite med Tessan.. 
Hörs era små skitar! 
  
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback