Bajs bajs

Hej alla skit onödiga mattetal!
Så ja.. Jag vet att jag inte bloggat sedan.. Fredag tror jag va? 
Jag har haft det lite jobbigt med skolan igår och i måndags. Så kände inte för att blogga då. I lördags red jag Sessan! Sen i söndags hoppade jag Panther på MRK.. Ca 80 cm typ, så det var kul! 
Precis haft matte.. Lunch snart och sen engelska innan dagen slutar! Kanske verkar som korta dagar, men med tanke på att jag började halv 6 igår, så är det jävligt rättvist. 
I alla fall.. Jaa.. Jag önskar att jag hade ett eget rum här. För då skulle jag nog göra youtube videos tror jag. Vill jätte gärna börja med "vlogging" men det kan jag inte göra när jag bor med någon. Sen känner jag inte riktigt att jag passar in med människorna här. Det är typ alla personer som är "coola" och röker och så. Så sjukt löjligt. Aja! 

Skriver mer sen när jag har datan ;**
 Älskar er!

//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback