Ridningen på Jeppe

Hej alla tomma glas! 
Kom hem för ungefär en timme sedan, och sitter nu och Skype:ar med Bella! 
På ridningen idag hade jag bytt häst. Jag hade fått en häst som hette Jeska, eller Jeppe som han kallades. 
Han är fluffig liten tinker som är den gulligaste någonsin. Både utseendemässigt och personligheten.
Han var ganska aktiv, och gick väldigt fint. 
Men det som var problemet var honom, var hans galopp. Han galopperade inte.. normalt?
Han gick jättekonstigt och alltså kan inte ens beskriva. Men det var så roligt så kunde inte låta bli att skratta haha.
Vi övade på serpentinbågar, med bommar på varje båge. Det gick bra i både trav och lite i galoppen. Men är väääädligt nöjd. 
Sedan efter lektionen, kom alla andra i gruppen fram och ba berömmde mig. Att jag red honom bra och så.
Alltså jag blev så hiiiimla glad. Kan inte ens beskriva. 
 
Men ja.. ska strax gå och lägga mig i sängen och titta på mer Elementary.. ha det så bra alla korvar <3
 
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback