Ridning

Hej alla höstlöv!
Sitter i bilen och väntar på Tessan, som slutat på gymnastiken nu. Vi åker sen och släpper av henne innan jag och mamma åker mot MaRK.   Kanske ska byta häst idag, men vi får se! 
Dressyr idag också tror jag.. Vet inte riktigt det heller haha :P 
Idag har varit en sådan.. Bra dag.
Jag vaknade prick 8, ingen aning varför, men var skit pigg. 
Så jag låg kvar i sängen, tog upp datan, och tittade på typ 3 fyrtio minuters avsnitt av Elementary. Sjukt nice sätt att starta på säger jag bara.
Sen var det frukost vid 10, lunch vid 12. Tömde min "hurts" och flyttade skrivbordet har jag också gjort. Och sen så åkte vi till Tessan då. 
Så ja.. 👍

Jag skriver lite mer ordentligt när jag kommer hem och kan sitta vid datorn. 
Hörs då! 

//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback