Princess igår, stallet idag <3

Hej alla plastknivar! 
Sitter just nu i stallets fikarum, och äter macka.. Sov över här inatt, och ska göra det tills på torsdag. 
Det var väldigt roligt.. Men OMG va jobbigt! I fikarummet så finns det en lampa som tänds när man rör sig.. Så varje gång man vände sig i sömnen så tändes den jävla lampan! 
AAARG SÅ IRRITERANDE.
Sen hade jag en fluga som flög precis vid mitt vänstra öra, HELA TIDEN. Herregud jag höll på att få dampryck. 

Igår red jag Princess.. Det gick skit verkligen. Men jag var så himla trött, och hade från börjat satt ett hööögt krav på mig själv. 
Men hoppas att dagens ridpass går bättre (Y).  och att vi kan rida innan halv 9 som vi gjorde igår xD

Ah nu ska hästarna snart ha frukost! 
Måste gå! 

//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback