Äntligen fredag :')

Hej alla böjda gafflar! 
Sitter på rummet och fiser.
Skoja, jag väntar på att lektion ska börja, vilket är halv 1. Sista lektionen idag. Vi har ganska chill fredagar, sovmorgon till 10, sen två lektioner. Slutar 14. 
Idag hade vi inte sovmorgon dock! Vi fick datorer idag!  Eller ja, surfplattor med tangentbord till. Tyvärr får vi inte ta med dom in på rummen ännu ens. Mina föräldrar ska skriva på en lapp under helgen som jag lämnar in på onsdag, så jag kan få ta med den hem :D
Anledningen till att det blir inlämning på onsdag är för att jag har studiedag på Måndag och Tisdag!!!  
Tisdagen ska vi till Ullared.. Måndagen följer jag antagligen med till Tessans ridning. 

Jag är super taggad på stallet imorgon. Lisen Fisen ridning <3333

Aja ska dra nu... Bajs!!! 

//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback