Alltså.. ja.. Förlåt?

Hej alla tomma pet-flaskor! 
Hur har ni det? Bra..? Jaha.
Alltså jag vet att jag inte bloggat ordentligt på.. väldigt länge. Och nej, jag har fortfarande ingen anledning till varför jag gör dessa uppehåll. 
Dagen har varit väldigt.. konstig? xD 
Det började med att det skulle vara strejk klockan 8.10 idag, men dom som bestämmde detta fegade ur och flyttade den till tisdagen nästa vecka, för då ska tydligen skolinspektörerna komma. Så vi märker väl då hur det kommer gå då..
Vi har den bästa läraren i Naturbruk som helst. Han gav alla närvaro, även om vi skulle strejka, för att han håller med om allt som strejken handlar om. Så vi har inte fått någon frånvaro. 
Sedan, eftersom strejken ej blev av, gick vi till lektionen och fick köra traktor! Väääldigt kul! 
Jag körde med min rumskompis, vet inte om hon vill bli nämn så kallar henne för "Kalle". 
Jag och Kalle började köra en gammal liten traktor.. det gick bra! Sedan skulle vi byta till en större traktor.
Vi fick den största typ xD En skit stor, halvt ny, röd traktor som hade vad jag vill kalla för "ryckande gas". Vad detta betyder helt enkelt, är att när man gasar, kastar sig traktorn fram. Man dras bak, man släpper gasen lite, då bromsar traktorn, och när man då flyger framåt så trycker man ner gasen igen. Och detta fortsätter. xD
Så ja.. höll på att dö av skratt. Jag ramlade även in i traktorn. Som ett jävla träd ramlade jag ahahahhhaa
Sen har jag också blivit omnämnd i Borås webb-tidning. En journalist ringde mig och frågade mig lite saker om den strejken som kommer ta plats på tisdag. Så dom citerade mig.
Men ja.. 
Sen nu på eftermiddagen hade vi sällskapsdjur lektion. Första lektionen hade vi förhör på fågelns anatomi. Sen när alla var klara med den så tittade på en liten film om en speciel fågel som jag glömt namnet på xD
Sen så slutade halva klassen, och det var dags för halvklass lektionen. Då redovisade vi våra fåglar som vi forskat lite om i en månad typ nu xD
Det gick bra! Redovisade i en mindre grupp med Kalle och en annan klasskompis.
 
Sen så fick vi sluta en timme tidigare, så det var nice.  
Så just nu väntar vi på middag, som öppnar runt 16:00. 
Sen så vet jag inte.. JUST DET FAN HAR JU TVÄTT KVAR I TVÄTTRUMMET.
 
*springer ner och hämtar tvätt*
 
Jag startade tvätt igår kväll och somnade xD Sen har jag glömt av det aahaahhahaha
Ah i alla fall..
Stallet i övermorgon igen! WOHOP.
Längtar som en litet damp rådjur typ. 
 
Men detta var allt jag hade på mitt hjärta. Tack för att ni läst. Om ni nu gjort det. Annars: f u-
Skoja men ah.. BAJS PÅ ER ALLA <33
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback