Tänkte redigera bilder men fahk it

Jag har suttit ett bra tag nu.. och letat efter bilder att redigera som är tagna av min canon.
Redigerade en och nu pallar jag fan inte mer. Får bara fatta att jag inte är bra på att redigera -.-
Asså jag vill ha läsk.. att Isabella sitter och dricker cola och äter choklad hjälper inte. xD
Här är bilden i alla fall.. <3
  (blogg.se förstörde kvalitén.. fan)
 
Men aja.. Sitter, som ni kanske fattade, och skype:ar med Bellisen. 
Deprimerad över att det är söndag kväll och att jag har skola imorgon. VILL HA LEDIGT RESTEN AV MITT LIV.
Jag börjar bli den lataste, tråkigaste människan i hela världen. Allt jag vill är att vara i stallet och titta på youtube.  Great Great.
 
Men i alla fall, ska se om vi har mjölk hemma.. kanske något gott :DD
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback