Stallet igår - Dagen idag

Hej alla fulla godispåsar ❤️
Idag är det söndag igen.. Varför tar det så lång tid för helgen att komma och så kort tid för att den ska sluta igen?!
Är just nu påväg hem från Bernt och ska sen till Kållered med Tessan och Bellis ett litet tag :D Dom stänger vid 5 så ska antagligen bara titta lite i affärerna och sedan äta innan vi åker hem igen xD
Men roligare än att sitta hemma och sörja söndagen. 

Igår var det stallet! Kom dit vid 7.45 och började med Lisen. Gjorde iordning 5 hästar! :O Dom var:
Lisen, Zingo, Nancy, Kawango & Smartie! 
Sen gjorde jag deras betfor blandning och sedan gjorde jag och Bella höpåsar, mockade hagar, krattade och fyllde på vatten i hagarna :) Sen red vi! Jag red... LISEN <3333
Dom andra red:
Bella - Metro
Linn - Princess 
:-) - Prinsen
Det gick skit bra verkligen! Var jätte kul! 
Sen var det kalas så då ledde jag i kanske 1 kvart sen gick jag och Linn och åt korv medans Bella och :-) Ledde resten xD 
Efter det fick vi en låda Dammsugare och kokosbollar av ägaren så då satt vi och åt det haha xD 
När alla hade åkt hem ville vi stanna kvar lite längre, så vi gick in i ridhuset och tog fram några krattor, sockerbitar, hinderstöd och bommar och gjorde en liten bana typ på 8 hinder som vi hoppade sen. Jag och Bella hoppade jätte mycket olika banor och dog av bristen av syre haha :P 

Men ja.. Det var väll allt.. Mamma och Tessan hämtade mig vid halv 6 typ.. Dom andra åkte hem tidigare så jag fyllde bara på vatten i 2 hagar vi hade missat och diskade av koppen vi ger hästarna maten med. Det var väl det! 

Ha det så bra!!  




//VICTORIA


Ni passar på braaa med varandra vickan! <3

Svar: ❤️❤️❤️❤️❤️
Victoria Svensson

2014-05-14 // 09:12:51

VRF BLOGGAR DU ENS

2014-05-15 // 20:34:42

DU ÄR FÖR COOL <333333333333

2014-05-15 // 20:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback