Sin egna åsikt är viktigare än någon annans..

Detta kan tas på flera sätt. Jag säger inte detta till er som tycker att allt ska cirkulera runt dig. Utan för dom som jag, men lite sämre självförtroende. 
Kom precis på en sak, vilket fick mig att skriva detta.. Att bland annat jag, bryr mig förmycket om folks åsikter. Jag styr mitt liv så att jag inte ska få kritik. När jag klädde mig förra veckan.. Tänkte jag bara: Jag tar på mig det jag brukar så jag inte väcker så mycket uppmärksamhet. Jag sätter upp mitt hår i en hästsvans som jag brukar göra.
Om detta är en av er.. 
Jag ska skita i allt nu. Jag ska köra mitt race till sommaren nu och fortsätta efter det. Tycker ni också ska göra det.

Ett litet random inlägg bara men kände för att skriva ett litet inspiration inlägg en tisdag morgon. Ha det bra ❤️

//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback