Ridningen på Princess igår

Hej alla krossade glas!
Jag hann inte blogga något igår kväll, eftersom jag kom hem ganska sent, åt och duschade innan jag gick och la mig. Men jag tänkte skriva hur det gick igår idag :D R
Det var andra gången med Princess, och vi skulle egentligen rida serpentinbågar över bommar, men vi jobbade på stora mittvolten hela tiden istället. Det var kul.. tappade tålamodet några gånger och blev frustrerad vissa.
Men våran ridlärare blir bara bättre och bättre i mina ögon och hon kom med väldigt bra tips. Princess gick i form lite grann då och då och det var väldigt roligt!
 
 Vi tränade på att flytta ut och in rumpan medans vi fortfarande var kvar på volten. Princess var väldigt stel, läraren sa det också, men det var jäkligt kul för att jag fick väldigt mycket feedback och visst vissa gånger trodde jag inte ens på henne.. när hon sa ''Bra!! Känner du där?'' så svarade jag bara ''Nej.''
Men hon sa såhär, vilket gjorde mig glad.. ''När jag säger att det är bra, så tro mig.. det är BRA.''
Men hon är väldigt bra på att peppa och det är bra.
Och sedan efter lektionen sa hon en sak till mig som värmde :)
 
 Nästa vecka är det hoppning! Faktiskt väldigt taggad! Och samma vecka kommer det antagligen komma en ny video på Princess... Har fått videos från igår och förra veckan och kommer antagligen få det nästa också, så då kommer det en video <3
 
                  Men ni får ha det så bra.. ska sova snart <3 (eller ja man kan ju låtsas)
 
Just det.. har lite små ryck just nu. Jag tappar greppet om en sak och kissar typ på mig när jag tänker på det.
  Och det är tanken på egen häst. 
 
Men kommer inte skriva om det just nu.. kanske senare ;)
 
Jag och en Nordsvensk vid namn Lilja (tror jag) i Sundsvall förra året <3
 

//VICTORIA
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback