Hoppning på Princess 💕

Gick verkligen hur bra som helst! Helt plötsligt när jag hade hoppat upp på hästryggen fick jag en sån sjuk kick av självförtroende. Vi värmde upp på stora A volten innan vi skulle hoppa.

Jag var först. Jag skulle börja med att hoppa ett hinder på medellinjen, och sedan hoppa ett räcke på kvartslinjen. Hon skötte det jätte bra och Kristina berömde mig med att säga: Jätte bra, du ger henne väldigt mycket självförtroende där.

Sen skulle vi hoppa samma fast andra hållet. Det gick också bra, fick lite ojämna språng men det gick bra ändå :) 
Fick lite mer beröm och sedan skulle vi hoppa en båge. Hon hoppade första bra trots att svängen blev snäv, men andra hindret sprang hon förbi. 
Aja okej igen.
Hon sprang förbi igen. Nu blev både jag och Kristina irriterade och jag tog en kort sväng och hoppade hindret i trav, men sedan var det skräckmomentet borta! Lite mer beröm.

Sedan skulle vi hoppa hela banan. Först hindret på medellinjen, sen räcket på trekvartslinjen och sedan tillbaka över hindret på medellinjen. Efter det var det bågen. Gick HUUUUR bra som helst verkligen!!! Hon hoppade jättebra, lite stort på sista men det var såå härligt! 
Efter det kom Kristina fram till mig och hon log. Hon klappade Sessan på halsen och sa en sak som jag nästan började gråta av glädje för.. 
"Har bara en sak att säga Vickan.. Herregud va du har utvecklats under tiden jag har haft er! Så följsam i alla lägen! Det kommer gå bra för dig i framtiden!" 

HSPJSÖSVAÄS

I alla fall. Nu ska jag äta och duscha sen ska jag försöka sova bort min förkyldning.. Love y'all! 


//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback