Oinspirerad

Hej små tegelbrickor!
Vet att det var ett tag sedan jag skrev ett inlägg.. Har bara lagt upp bildinlägg.
Och anledningen för det är att jag egentligen inte pallat xD
Och har inte riktigt vetat vad jag ska skriva om, vet att det är den värsta ursäkten, men jag är inte den värsta bloggaren i världen ;) I alla fall..

Igår var det ridning igen! :D Vi övade på 20 meters volter i skritt, trav och galopp. Lisen var jätte duktig som vanligt, och i slutet gick hon jätte fint och jag är jätte nöjd! Det gick mindre bra för Tessan dock.. Hon skulle rida Prinsen, för att hon som skulle rida Prinsen red Princess istället eftersom hon som skulle rida henne inte var där.. 
Prinsen stack två gånger. Ena gången skrittade vi, och helt plötsligt vände han bara om och skenade tillbaka.. Lisen hoppade upp i luften men var sedan lugn. Andra gången skulle vi göra volter igen, och då stack han igen, fast denna gången ramlade Tessan av :/ Lisen gjorde samma sak nu, tog ett litet galoppsprång och stannade sedan inne i mitten.. Hon är så stadig <3 
Tessan slog i höften litegrann, men annars gick det bra tror jag, hon hoppade upp igen i alla fall :)

I alla fall, måste dra! Ses! 

//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback