ingen data.. igen!

Hejsan alla små fisburkar <3
  Just nu sitter jag utan dator. Igen.
Den har haft lite problem med systemet eller något, så den har stängt av sig på oväntade stunder. Och jag har damp på den så den är inlämmnad, och förhoppningsvis fixar dom den. Det har hänt att elever har fått tillbaka datorn med exakt samma problem- Man undrar lite vad dom har för problem -_-
 
    Men dom kommer antagligen tömma datorn :/ Så inga bilder/ videos inom den närmaste tiden.
 
Men skit i! 
  Just nu sitter jag och skype:ar med Bellis! Vi pratar om lite olika saker och har skojjigt. Ska om en minut gå och hämta mjölk.. Är så mafklknasldna sugen på det- 
  
       *en minut senare*
 
Sitter och pratar med Bella fortfarande, men jag är lite gladare då jag har mjölk i handen <3 Alltså jag tror jag är beroende i 3 saker;
 - Coca Cola
 - Mjölk
 - Oreo Choklad
 
Men i alla fall. Får höras senare! <33   
 
BYEEEEE
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback