Gårdagen ~ Stallet

Hej alla små bordspel <3
 Som jag vet att ni vet att alla redan vet, var jag i stallet igår igen! :D
Jag var där med Belli, Linnet och :-)
 
Jag kom lite sent på morgonen, för jag hade vaknat senare än väntat. hehe
  Jag började såklart med Lisen Fisen! Sen tog jag Prinsen, Zingo & Smartie :3
Det var så gulligt för att jag ledde inte ut Smartie utan jag öppnade dörren, la grimmskaftet över halsen så gick han efter mig ut i stallgången :''')  Han e så söt!!!
 
I vilket fall som helst, sedan gjorde jag och Linn höpåsar, krattade och mockade paddocken samt Lisen's hage.
  Vi två fyllde även vattenhinkarna och diskade krubbor och vattenkoppar. Det var väldigt roligt att vara där, inte pga av någon speciell anledning ens.. bara att vara :D
 Åh just det!
   Jag fotade även Zingo, för att Cristin ville ha en bild till hemsidan! Det var jätte kul, fick några väldigt söta bilder, och hoppas att hon tycker någon passar! Här är bilderna jag skickade;
 
      Lilla Kamelen kan vara väldigt söt ibland <3
 
Men ja, inte precis en överraskning, men jag red Lisen sen :DDD 
  Linnet red Asterix, :-) red Sessan och Belli red Yatzy <3
   Här är lite bilder också.. fick en bild som e så jäkla bra att jag ska ha den som header <33
 
(C)  (C)   (C)   (C)
 
//VICTORIA
 
 
 
 
   



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback