Dagen imorgon ~

                   Hej alla portioner <3
Just nu sitter jag på skype med Linnet :3 Sitter och dricker Kalle Sprätt och äter chilinötter.. dör pga överhettning i munnen men det är gott :D   
  Asså just det. Jag har lite damp på min dator just nu. Jag spelar ett spel som jag har nedladdat på min dator - The World of Tanks, och min dator HATAR det spelet typ! Jag kan spela i typ 7 minuter innan den stänger av sig själv. Och den dör inte av överhettning, nej nej.. den dör för att fahk it. 
 HATAR DENNA SKIT DATA.                            -Mycket bättre.
 
Imorgon är det stallet igen! :D Ska dit med Tessan, Linnet, Bella och :-). Hoppas verkligen att jag kan rida Yatzy <3
  . . . . . . . .
Nej, såklart vill jag rida Lisen!! Men om jag inte kan rida henne vill jag ha Sessan :'P
 Ska även på kvällen gå på bio med Néa & Elsisisisisiiss :DD Vi ska se på Boktjuven.. vilket är en sjukt bra bok, så jag tror vi alla har väldigt stora förhoppningar.
 
Men ja,, detta blir ett väldigt kort inlägg, men ska fokusera mer på Linn nu.. för jag verkar missa massor av roliga saker xD Ha det så bra <33
 
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback