Cheddar popcorn

Hej alla halvfulla mjölkglas!
Sitter just nu och pratar med Bella, Chattar med Linnéa, dricker o'boy, och äter cheddar popcorn. Livin' life.
Och laddar över bilder! Just det..
Idag var näst sista dagen i stallet! :DDD Imorgon är det avslutning, och då ska jag äta skit mycket godis och kakor. Jag kommer vara as fett sen på kvällen. Och då ska jag kolla på film med Linnéa så ja be prepared.
 
Idag efter ridlägret var slut, skulle jag, Bella, Linnet och Tessan äntligen rida!
Linn red Lilleman, som hon alltid gör.
Tessan red Lisen, som hon alltid gör.
Isabella red Metro
& jag red Korvas. (Prinsen)
 
Jag red barbacka :D ... och ramlade av.
Jag kom galopperandes längst långsidan och Prinsen blev skrämd av något så han vände tvärt, och jag gled mer och mer på sidan tills jag trillade av. Jag landade på fötterna dock (Y)
 
aja pallar fan inte måste sova så godnatt <3
 
//VICTORIA
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback