Stallet igår

Hej små tranbär <3
Som ni alla säkert vet, var jag i stallet igår med Bella, Linnet & :-). Jag kom dit precis samtidigt som dom och jag började med att göra iordning Lisen, vilket är som en tradition ;) Efter Lisen gjorde jag iordning Prinsen, sen Tingeling och sist Nancy. Efter att första lektionen börjat, började jag och :-) mocka mesans Linnet och Bella gjorde höpåsar.. Fast vågen välte och gick sönder så dom fick fylla påsarna på sin känsla xD 
I alla fall, sedan mockade vi paddocken, fyllde vatten, krattade och så vidare.. Allt det vanliga. Det kom två tjejer sedan som vi skulle hitta på arbetsuppgifter till, det var säljar dag och stallkurs, men annars var det inget konstigt..
JUST DET.
Vi fick jackor av stallägaren! Blåa jackor, och på baksidan var det Gustavsgårdens logga och så stod det "Stallvärd". Vi blev skit glada! 
Sedan när det var dags för ridning, skulle följande hästar gå med;
Lisen
Princess
Prinsen
Kawango

Isabella red Kawango
Linn red Princess
:-) red Prinsen 
& jag red Lisen <3

När vi hade gått ut ur stallet fotade Bella och Linnet mig och Lisen och jag fick några jätte fina bilder - Tack!!!
I ridningen sedan gick det jätte bra! Log nästan hela tiden för att jag var så glad att jag fick rida lilla tösen igen <333
Hon gick jätte fint och sprang på som tusan haha :*

Lite bilder:





//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback