SEEEEEGT

Asså det är så irriterande, för vi skulle egentligen ha sovmorgon idag och börja klockan 9.. Men vi ska på någon bio/teater skit så vi sa ta bussen från skolan kvart över 8!
Och sedan när den är klar ska vi fortsätta enligt schemat... Dom kunde inte vara så snälla och låta oss gå hem och sova, utan dom kommer tvinga oss att fokusera och sådana tråkiga saker >:C
 
I alla fall, Fredag idag i alla fall!
  Efter skolan ska jag och Tessan ha schackturnering och tävla om godis xD   För vi har inget bättre för oss. Jag ska också leta upp min laddare till min Canon kamera, så att den är 100% fulladdad tills på lördag om jag skulle vilja använda den :3
 
Och sen är det såklart Lördag i övermorgon! <3        Jag är så sjukt taggad!
Hoppas att allt går bra med hästar och ridning men det tror jag nog!
EEEEH JAG LÄNGTAAAAR
 
Sedan på Söndag.. xD
Då ska jag träffa min 'mentor' som jag har träffat i typ 1 år, och vi ska ha en typ 'hejdå' träff :3
 
MEN JAG MÅSTE DRA NU SHIT xDDD
 
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback