Ny design :3

Jag hjälpte Isabella med att fixa hennes design, och blev sugen på att fixa min egna <3
Jag är hyfsat nöjd med den, i alla fall för stunden. 
 
Imorgon är det en seg skoldag igen. Slutar 15.30.....
Men på lördag är det stallet igen!! :DD
Ska dit med Tessan, Bella, Linnet och :-)   . Ska bli jätte kuuuuul!!
Jag hoppas att vi kan dela upp ridningen då, för jag och Isabella skulle jätte gärna vilja rida bara vi två någon gång, och då kan jag hjälpa Tessan sen när det är hennes tur. 
 
Jag hoppas att jag kan rida;
-Prinsen
-Lisen
-Princess
-Nancy
-Yatzy
ehm.. typ alla jag kan rida xD
Men helst vill jag rida Prinsen eller Lisen Fisen ♥
 
Just nu sitter jag på skype med Bellisen :DD
Har pratat i snart 2 timmar, och vi pratade lite i ett samtal innan det vi har nu ;)
Vi är galna personer!
 
 
Nu är Sherlock slut i alla fall... Det sista avsnittet sändes i söndags på BBC1, så jag streamade den.
Det känns som om jag har ett tomrum i mitt hjärta nu när vi får vänta igen... :c
Jag är ändå sjukt 'nöjd' över denna säsongen, och kunde inte ha önskat för något bättre!
Och dessutom så kanske nästa säsong kommer om bara 1 år, så jag får hoppas på det!!! <33333333
Ni får en bild på den sexigt snygga, Benedict Cumberbatch som Sherlock ♥♥♥♥♥
EEEEEEEEK, NI KAN INTE SÄGA ATT HAN INTE ÄR DE MINSTA SNYGG!
 
Nu äter Bella brända popcorn medans jag inte kan sluta le över vackra Benedict.. Så vi ska koncentrera oss på det ;)
Hörs små pannkakor <3
 
//VICTORIA
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback