Kungsmässan & Kållered med Bella

Hej marshmallows!
Idag har jag varit  i Kungsmässan och i Kållered med Bellisen!
Jag tog bussen 20 över 9 imorrse till Mölndals bro, där jag hoppade på pendeltåget och åkte till Lindome. Där hoppade Bella på och sedan åkte vi tillsammans till Kungsmässan.
Har aldrig varit där så det var roligt.
Vi låste in våra jackor och gick runt lite, inte riktigt säkra vart vi skulle xD
Vi gick in till Kjell & Company och gick ut med varsitt mobilskal haha :P
Sedan gick vi vidare, vi tittade på Glitter men köpte ingenting.   Isabella gick också in och köpte en Schleich häst på en leksaksaffär.
Sen vi också in på Body Shop, egentligen bara för skojs skull för att lukta på alla äckliga saker där, men köpte duschtvål och hudkräm typ.
(Detta inlägget är det tråkigaste jag har skrivit hitills)
Sen hämtade vi våra jackor och gick till Svensk Ridsport. Vi köpte hästgodis och gick en runda i affären.
Vi fick lite småryck, för Isabella hade bara pengar kvar till mat, och vi hittade så sjukt mycket fina saker!
Vi köpte varsin damp billig Magic Brush liknande borste och gick till Mc Donalds.
SHEEEN åkte vi till Kållered, och gick runt i affärerna bara.. Sedan köpte vi lite godis på Rusta och gick till McDonalds för att äta det.
SEN TOG JAG BUSSEN HEEEM

PS. Det var daaamp kallt
 
I alla fall. Detta inlägget var tillräckligt tråkigt för att avslutas här.  
 
//VICTORIA


Ähh svenska ridsport vi måste dit! Oj vad snygg du är Vickan😂

2014-01-20 // 07:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback