Stallet ~ Shrek & Sirapen

Idag, från 10 till 12 har jag och Bella varit hos Shrek och Sirapen! ♥   (Shrek = Davona & Sirapen = Samira)
 Davona har fått smeknamnet Shrek idag, för att hon ville det.
Nej men hon är så snäll mot alla men mot vissa är hon en apa.. så.. ja.. Shrek.
 
Vi filmade lite och gjorde en video som jag la upp på videofyme. Men kommer antagligen göra en video som jag lägger upp på youtube eftersom jag inte vill lägga upp min videofyme kanal här på bloggen ;)
Men ja, vi hade faktiskt väldigt roligt! 
 
När vi kom dit vid 10 började vi mocka pållarnas boxar, och sedan fixade vi deras vatten. Den vattenkranen dom har där är värsta obehaglig.. lite då och då börjar den låta som en traktor typ haha xD Och jag är aldrig beredd på det så jag skiter på mig varje gång.
I alla fall, sedan borstade vi lite på dom. Vi satt lite grann på Sirapens rygg, och det var skojigt!
Sedan kom ägarens dotter ner till stallet, och frågade om vi ville gå på en promenad med dom. Jag och Isabella bara tittade på varandra typ. Det är klart att vi ville det!!! Så först gick vi ut precis utanför stallet och lät dom beta lite grann, och sedan gick vi in i skogen. Det var jätte roligt, men det var en väldigt lång backe att gå upp för, och den var rätt lerig, men det gick bra.. Shrek var jätte snäll ♥
 
I alla fall, ska strax hoppa in i duschen, så måste dra nu! :P
  Ha det bra!! <3333
 
 
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback