Stallet på lördaaag :DD <3

Hej alla macarones!
Har precis messat Cristin, Stallets ägare och meddelat om att jag kommer på lördag!
  Är redan sjukt taggad vilket inte är så bra med tanke på att det bara är tisdag kväll :P
Men jag orkar inte tänka mer på veckodagarna just nu!  Vet bara att jag redan saknar Lisen Fisen och alla andra hästarna såklart ♥
 På lördag hoppas jag att jag kan rida Lisen som vanligt, men får se.. eftersom både jag och Linn har henne på lektion, och det är typ vi två som vill ha min lilla äskling. Kanske :-) eller Bella får rida henne då! :D
Om jag inte kan rida Fisen på lördag vill jag nog helst rida Prinsen.. Sen kanske Princess, men det är bara om jag verkligen inte kan rida någon av dom andra.  
Hoppas i alla fall att det inte blir bråk som det blev lite av förra veckan.
Eftersom typ ingen vill rida Princess får väl jag rida henne eller nåt -__-
 
I alla fall!
  Just nu så lyssnar jag på Marianas Trench ♥♥♥  Älskar verkligen den gruppen!
Om ni precis börjat läsa min blogg kanske ni inte vet detta, men Marianas Trench och Daughtry är mitt liv inom musikens värld. Bättre musik får man leta efter!   Har oftast deras musik i mina videos också, så om du läst min blogg ett tag vet du säkert detta redan ;)
Här kommer två musik exempel per grupp i alla fall; 
 
Marianas Trench;
 
 
 
Daughtry;
 
 

♥LYSSNALYSSNALYSSNALYSSNALYSSNALYSSNA♥
 
I alla fall, ska fortsätta njuta av musiken i mina öron :)
Här får ni lite bilder på min ögonsten <3
 
 
 
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback