Stallet imorgon, stallet söndag, Låtar <33333 :DDD YEY

 
Äntligen stallet imorgon igen! :'D Längtar så sjuuukt mycket! Har saknat det jätte mycket! Var ju inte där förra veckan, så ser jätte mycket fram emot det denna veckan! Ska dit med Bellis, Linnet & :-). 
Hoppas att jag kan rida Lisen!! Sen om jag inte kan rida henne så kanske jag vill rida Prinsen tror jag, för att det känns jätte längesedan eftersom jag red honom ganska ofta förrut :P  Men det jag ska satsa på med Lisen är att hon ska gå i form när hon är rakställd, och det går bra än så länge ;3 Och om jag rider Prinsen ska jag rida mycket på volter och ställa honom så han börjar jobba mer med ryggen. Men det är allt jag tänk på än så länge!
När jag kommer dit på morgonen ska jag börja med Lisen, som vanligt <3 Sen tar jag kanske Nancy eller Prinsen.. Vet inte riktigt, men vi alla har en häst som vi alltid börjar med! Det är ganska kul :3 För mig är det Lisen då, :-) är det Yatzy, Bellis brukar det vara Asterix och Linnet brukar ta Princess! När Tessan är där brukar hon ta Prinsen ♥          Hoppas att jag kommer hem imorgon med både foton och videos! Vi får se ;)
 
 
Sen på söndag ska jag ju till Davona, och det ser jag ganska mycket fram emot också! Saknar den lilla skiten lite grann :') Ska antagligen ta med mig Canon kameran, så det blir lite fina foton på dom fisarna också!
Såklart följer kameran med till stallet imorgon också, men kan inte garantera foton då.. För att vi har inte alltid tid och tillgänglighet till att ta fram kameran under dagen/ridningen. 
 
 
Låt tips också! Har hittat lite nya låtar jag ska dela med er!  Alla förtjänar lite kvalitéts musik en fredag kväll ♥♥
 
Lite mer Daughtry såklart <3 Tröttnar aldrig på det bandet <33333
 
Massa MT låtar!! :DDDDDDD <33333333
 
 
Lite Imagine Dragons.. <3
 
 
För er som vill ha en lite sorgligare låt.. A Great Big World.. <3333 
 

I alla fall, det var allt för ikväll <3 Ha det jätte bra alla små papegojor! Älskar er!!
 
//VICTORIA
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback