Stallet i helgen

Glad alla hjärtans dag alla små hallon ❤️
Hoppas att ni får en skit bra fredag!

Tänkte ge er en liten update om vad som händer nu i helgen.. :3

Imorgon är det äntligen stallet igen!! YEY! Ska dit med Tessan, :-), Bella och Linnet. Ska bli jätte kul och jag hoppas att jag helst kan rida Lisen såklart.. Kanske ska sluta skriva det i varje stallet inlägg, haha xD.  Tror inte att någon blir överraskad längre ;)


Söndag sen då.. Då ska jag och Bella till Samira och Davona! Ska bli kul, kommer nog bara vara där någon timme , men det är kul att vara ensamma där med varsin pålle <333

Som jag sa, ha det bra.. Ska fortsätta med det jag gör.. Vilket är inget xD 
Och på grund av att det är alla hjärtans dag, bjuder jag på en av dom finaste bilderna som finns på mig. 

//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback