Så jävla irriterad/ledsen

Igår kväll när jag var påväg från stallet hände något jag blev så jävla sur för. 
Davona & Samiras ägare hade messat Bellis och sagt att hon tyckte att stallet var för smutsigt och boxarna dåligt mockade. Redan där.. URSÄKTA MIG?! 
Stallet är det smutsigaste jag har varit i på länge! Vi mockade ut ALLT i boxarna, det var lite svårt eftersom dom nästan inte hade något strö kvar!!! Och vi hade inte sopat innan, för jag i alla fall visste inte ens att det fanns en kvast. Jag sopade denna söndagen, och får gnäll för det. Vi kämpar i det stallet, och igår sa hon att hon ska göra allt stallarbete, men vi får gärna komma dit och borsta på dom om vi vill. 

HUH?!
Seriöst??? Ska vi slösa pendel och bensin pengar för att få borsta ett par hästar? Nej tack. Så vi har slutat hos dom. Vilket är väldigt tråkigt eftersom både jag och Bella verkligen började lära känna dom och tycka om dom. :( 

I alla fall, det kapitlet var ett kort och hade ett snabbt avslut. Jag och Isabella är jätte ledsna också, för att detta var en grej vi hade tillsammans, och bara vi. Vi vill jätte gärna ha medryttarhästar som vi hade nu. Men detta funkade inte helt enkelt. 

Aja.. Ni vet i alla fall varför om jag inte pratar om henne mer. 😥

Älskar er alla ❤️❤️ 


//VICTORIA


Mej ojjj...stackare!!
Ni gillade ju värkligen dom hästarna, men skulle också blivit sur om hon skulle sagt så, har själv sett stallet så jag vet hur himla skitit det är...kramar från mig!!!😘😘❤️

2014-02-27 // 15:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback