Lyckan tar aldrig slut

Hej dammsugare ♥
  Äntligen lov, eller hur?
Det är så jäkla skönt att slippa skolan. Fast skolarbete har man fått ändå, men dom får inte tynga ner mig. Speciellt inte idag. 
Om ca 2 timmar, kanske mer, ska jag till ridningen! Ska rida finaste Lisen Fisen och herregud jag är så glad.
Jag är sjukt taggad och vet att vad som än händer kommer jag le när jag åker därifrån.
Älskar Fisen så sjukt mycket <333333333
  
 
  Sen lördagen har jag ju glömt att skriva om! Herregud va jag har varit inaktiv..
Jag gjorde iordning Lisen, Prinsen & Tingeling!
   Fanny gick inte med, för att hon hade rullat sig i boxen under natten och fastnat, så hon hade ett litet sår på ena bakbenet, och hon hade möjligtvis kolik, så vi fick gå ut och gå med henne var 10;nde minut tills hon bajsade.. . .. . ..  I alla fall..
 
Ridningen sen då!   Vi hade sjukt mycket tur, och fick hästarna;
Lisen
Nancy
Yatzy 
Prinsen
 
Och som ni redan vet skulle inte jag få rida Lisen.
    Fast jag fick henne ändå.
Jag blev så jäkla glad, för ingen ville helt plötsligt ha Lisen. Linn ville ha Yatzy, :-) ville ha Prinsen och Bella ville också helst ha Yatzy, men blev glad för Nancy sedan ändå.
 
Jag blev skit glaaaaad och är fortfarande det. 
Så mycket av min glädje består av den fina hästen. Vem visste att ett djur skulle kunna hjälpa så mycket.
Får nog skriva ett inlägg om hur mycket Pannkakan betyder för mig, fast det blir nog efter dagens ridlektion!
 
Just nu sitter jag och kollar på The Walking Dead, och är som det låter.. en zombie serie. Sjukt bra, men inte till för någon med svag mage. 
  Tessan sitter bredvid mig och tittar säkert på Frost eller bilder på Olaf.
Hon googlar säkert Olaf lika mycket som jag på Benedict.  Så stolt.
 
I alla fall. Ska fortsätta med det jag gör. När jag kommer hem blir det max 2 inlägg och kanske till och med en video. För Isabella skulle stanna kvar idag, och kan filma mig med min Canon kamera! YEY :D <3
 
Men vi hörs senare alla små karameller.
 
//VICTORIA
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback