GLÄDJE

Asså herregud, är så sjukt glad just nu!!!
 
Idag på ridningen var det hoppning!
  Hade finaste Prinsen <3
 
Det gick jätte bra, hoppade typ 60-70cm.. Tessan ramlade av 2 gånger, men det gick bra :)
 Jag var dock den enda som efter Tessans avramlingar vågade hoppa den höjden.. alltså runt 70 cm--
Inte ens hon på Lisen vågade hoppa det till min förvåning!
 
Prinsen hade blivit lite stel och orolig efter alla avramlingar men han hoppade som den gud han är <333
Är jätte stolt över honom!
 
 
I alla fall.. KAN NI GISSA VILKEN HÄST JAG SKA HA NÄSTA GÅNG?!???
 
Jag ska ha....
 
 
LIISEEEN FIIISSEEEEN PAAANKKAAAAKKAAAA  <3333333333333333333333333333333333
ÄR SÅ SJUKT GLAAAD!
 
    I alla fall, måste sova nu!
 
//VICTORIA
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback