Denna helgen [SUPRISE]

Imorgon är det äntligen stallet!
Ska dit med Bella, :-) och Linnet, och det kommer bli sjukt roligt hoppas jag !
Jag hoppas att vi kan dela upp ridningen, och vill helst rida Lisen såklart.. fast jag är 90% säker på att jag inte kommer få rida henne.. Så då vill jag ha Prinsen ♥ Men om jag inte kan rida någon av dom så vill jag rida Sessan!
 
Sen har jag en liten överraskning! 
   Jag har fått en medryttarhäst!
JAPP.
 
Hon är en D-ponny och är en fjording! Hon heter Davona och är faktiskt dräktig just nu så jag kommer inte kunna rida ordentligt med henne med för mig gör det ingenting! Jag ska vara där med Isabella, hon är medryttare på den andra hästen i det stallet, Samira.
Samira kommer även flytta till Gustavsgården som småningom!
 
Men i alla fall. Dit ska jag och Isabella på söndag!
 
I alla fall, måste gå och lägga mig för att kunna vakna imorgonbitti ;)
Godnatt alla hönät♥♥
 
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback