"..gick super fint verkligen!"

Hej alla skålar med gröt! 
Sitter just nu och äter frukost! Ska om ca 1 timme bege mig mot busshållplatsen för att ta bussen till skolan! Börjar 10 i 11 idag! Så det är nice!  
Lektionerna idag är:
1. Studiehandledning
2. Idrott
3. Matte

Sen efter skolan ska jag och några till titta på TWD.. Det är väl det! 

Igår var det ridning! Även hästbyte, och jag fick en häst jag faktiskt ville ha!...
Pandora!
Hon är en fux, som är.. Om jag skulle gissa.. 165? Kanske mindre. 
Hon var den första hästen där som jag behövde jobba med ordentligt i varje steg. Men jag älskar sånt! Så i början var hon ganska stel och blev lätt lång, men sen i slutet blev det skit bra! Hon gick jätte bra och är skit glad! Var verkligen hur roligt som helst! 

Aja ska fortsätta äta.. Ha det bra! <3 

//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback