Video pågång, Serie avslutad, brist på liv

Hej alla rosa kameralinser!
Nu är det augusti.. Och sommaren har varit lite av en 'mess' när det gäller min blogg.
Jag har varit i norrland hela sommaren, och inte alltid haft tillgång till varken täkning eller internet, vilket har gjort det svårt att blogga. Det är inte riktigt en bra förklaring, så här är väl den sanna.. : jag pallade bara inte ok.
Jag hade inget roligt att skriva om till mitt försvar!
Förutom ridningen på Veguz, och allt annat som har varit skit kul. INGENTING.
 
Och nu, under veckan som precis varit, har jag och min syster varit på ridläger på GGPK. Och jag måste säga, varit roligare än jag trodde. 
 
Jag hade Princess under hela veckan. Jag hade hoppats på Lisen såklart, men att få Princess gjorde mig inte besviken alls. Så jag tänkte skriva lite inlägg om varje dag vi har varit där! 5 dagar blir många inlägg, men se det som ett sätt att komma ikapp.
 
Men ja som ni ser på titeln, håller jag också på med en video! Japp, en ganska lång tror jag. Ska FÖRSÖKA göra den två låtar lång... men vet inte.. tycker inte riktigt om att göra sådana videos. Tycker att man ska satsa på en låt. Videon kanske blir kortare, men man kan lägga ner mer tid på det lilla man gör då.
Jag har hållit på i en vecka. För detta är inte bara en till video. Nepp. Detta kommer att bli en Canon video igen, som ett 'tack' till GGPK efter dessa, snart, 9 år. 
Så den får inte bara bli ''bra''. Den ska vara en video som ger en rysningar, får en att le pga hur bra den är! Hahaha :P
Hoppas det makes sense.
 
Och ja, igen som det står i titeln, Har jag börjat och slutat titta på en ny serie. Jag tror att denna serien är bättre än Sherlock. Och vissa av er vet hur mycket jag älskar Sherlock!!!!!! 
Det är ännu en BBC serie som heter In The Flesh. Och det handlar om zombies. Men inte på det sättet att en grupp flyr, skjuter dom i huvudet och har sex med alla i  gruppen. Nej. Denna är efter. Dom har hittat ett sätt att bota dom på, och man får då typ se dom försöka anpassa sig igen. Men den är så bra, för att den får fram så många starka budskap! Det finns människor som inte vill ha dom i sitt samhälle. Dom tycker att dom inte passar in. Är rädda för dom. Och om man tänker på det så är det exakt så det är idag. 
Titta bara på Homosexuella. Såååå många ställen detta är förbjudet. Som om det är en sjukdom.
Ahhh jag älskar den så mycket.
Just det, jag la upp 2 bilder för någon dag sedan, det är Kieren Walker. Fd Rotter.
 
Men ja snart kommer det mer inlägg om dagarna på lägret! Vi ses om några minuter fina ansikten! 
 
 You look morgeous.
 
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback