Verkligen ledsen!

Hej alla fina bokomslag <3
Jag vet att jag inte bloggat på någon vecka.. men det har varit så mycket på samma gång.
Om ni inte redan visste det, så går jag i ett Naturbruksgymnasium ca 40 minuter biltur från där jag bor, och jag bor i ett rum där från måndag - fredag. Dom har inte alltid internet, och jag vill umgås så mycket som möjligt med många olika människor :)
Men jag skriver nog mer om det någon annan gång.. I alla fall.. Sorry!
 
Imorgon är det stallet igen! FAN HAR GLÖMT ATT MESSA CRISTIN

Jag vet inte vilken häst jag hoppas på att rida.. Vet bara att jag verkligen inte vill rida Prinsen xD Vet inte varför.. Har bara verkligen inte lust för det.
 Kameran följer med imorgon också.. ska se om jag kan fota lite mera då :) 
Om vi kan dela upp oss hoppas jag att jag kan få någon att fota/filma när jag rider :DDD
Tror dock inte vi kan det.. Linnet brukar ofta behöva åka iväg tidigare för att vara med sin foderhäst, och då åker alla 3.. Men får väl se :))
 
Nu lyssnar jag på musik.. är så himla nöjd med min Spotify spellista just nu alltså <33 Så sjukt bra musik!!!
  Äter även choklad & chips.. dricker lite cola och ska väl scrolla igenom Tumblr lite till,. Sen går jag och lägger mig :)
 
Men ni får ha det så bra! 
    Om ni vill att jag ska göra ett speciellt inlägg, får ni kommentera, annars fortsätter jag med dessa oregelbundna ''catch up'' inläggen :} 
 
 
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback