Stallet idag ~ KÄRLEK TILL LISEN <3

Hej alla döda gamla mobiltelefoner!
Idag åkte jag och Tessan till stallet vid halv 8 ungefär. Kom fram runt 8, och ingen hade kommit ännu.
Jag gjorde iordning Lisen, Zingo, Princess, Asterix & Kawango.    I den ordningen ;)
Sen gjorde jag och Isabella höpåsarna & fyllde på hinkarna i hagarna. 
 Jag blandade även ihop betforen.
 
I alla fall vi gjorde allt vi brukar göra!
 Sen kom det till ridningen! Dom har lagt till en lektion på lördagarna nu så alla lektioner slutar klockan 2 istället för 1.  Men det var ganska lugnt ändå. Hade det lite stressigt med att fixa hästarna sedan bara.
 
Cristin, ägaren av stallet, sa:
Princess, Prinsen och Lisen.
Sen fick vi prata med dagens ridlärare, Kristina. Hon sa även:
Svante & Metro. 
Bella & Linnet fick en häst tilldelad sig.
   Bella red Metro, Linnet red Svante
 
((SVANTE ÄR EN NY HÄST SOM ÄR DEN SÖTASTE HÄSTEN NÅGONSIN RED HAN FÖRRA VECKAN))
 
Sen blev dom andra hästarna tilldelade såhär.. Det kommer komma som en chock till er.
   :-) red Prinsen, Tessan red Princess och Jag red Lisen.
WOW SUPRISE.
 
Men det var skit kul att rida Lisen igen. Gjorde det förra veckan efter att ha ridit Svante, Men hon var så sjukt stel efter sommaren att det var helt otroligt. 
Men denna gången gick det så jävla bra.
Red barbacka, och hon gick så sjukt fint! Blir bara fylld med kärlek när allt jobb med henne ger resultat. 
 
Sen gick jag, Tessan & Bella och fotade i hagen på alla små pållar :3333
Lite av dom bilderna kommer hääääär
 
 
 
   //VICTORIA
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback