Stulen cykel

Hejsan alla Jelly Beans! 
Jag vet att jag är sämst.. Har inte bloggat ett bra tag, men jag har inte pallat. Och har glömt av helt enkelt.
  Men nu ska det bli ändring! :D (YEY)

Tänkte först börja med att berätta att min cykel har blivit stulen inatt. Cyklade hem till min pappa igår kväll vid halv 8 kanske, sen imorrse när jag skulle hem vid halv 8, var cykeln borta. Den var låst och allt men borta idag. Fick lite damp eftersom jag skulle cykla med Linnéa till/från skolan idag. Men aja.. Synd men finns inte så mycket man kan göra. 

Imorgon är det ÄNTLIGEN stallet igen :D Ska dit med Bellisen, Linnet och :-)
Hoppas att jag kan rida Yatzy, Lisen eller Nancy! Annars kan jag tänka min nästan vem som helst.. Längtar i alla fall :3 <3 

Ikväll när Linnet kommer hem från Heléne, hennes medryttarponny, ska vi Skype:a och baka förhoppningsvis! :D 
Tror jag ska baka kladdkakemuffins eller Kärleksmums.. Får se ;) 

Men nu ska jag ha NO om bara några minuter.. Sen är det Bild innan skoldagen slutar vid halv 4. Rätt seg dag men gött att det är fredag iaf :'')
Ha det så bra alla marshmallows! 

//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback