Stallet idag..

Jag kom dit vid kanske tio i 8, och jag gjorde Lisen, Prinsen, Zingo & Smartie <3
 Sen gjorde jag och Isabella höpåsar, mockade hagarna, krattade och jag fyllde på vattnet i hagarna.
 
Sedan var det dags för ridkalas, och det var väldigt kul för ägaren kände sig så säker på oss att hon åkte därifrån ett tag. Det var roligt att veta att hon litar på oss :D
Jag ledde Bus Dino.. vilket var väldigt roligt! 
 
Sen när vi skulle rida, red jag först med Elin eftersom jag skulle hem lite tidigare.
  Jag red.... Yatzy <3
Det var jättekul verkligen! Han var jätte duktig! Han gick i form, och jobbade på och det var verkligen hur kul som helst att rida på en sådan stel häst och få honom gå så fint och avslappnat.. :3 <3
Men en video säger mer än något annat, så här får ni just det..
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback