Påsklovs planer + Dagen imorgon

Hej alla bokstäver! <3 
Idag är det äntligen fredag igen! 
Har inte så mycket att göra idag, har nationella i NO- labb.. Tror att det är våran sista lektion, så tror vi slutar lite tidigare idag också! :D vid 3 kanske? 
I alla fall, sen tror jag att jag ska baka, vet inte helt säkert om jag pallar.. Men men xD Kan bli så att jag köper Oreo Choklad istället :P 

Imorgon är det äntligen stallet igen! Ska dit med Bellisen, Linnet och :-)
Hoppas att jag kan rida Fisen. Saknar henne <3333333
Om inte, så kan jag tänka mig alla typ.
Men jag KOMMER få videos då också. Får lite ryck annars! xD Det blir 99% säkert ingen ensamridning igen dock ;) Det var ganska kul att rida själv, men vill gärna rida med dom andra mupparna också :33 

Nu kommer en riktigt spännande nyhet:
Mina planer för påsklovet nästa vecka. 
Är riktigt taggad! 
Jag, Bella, Linn & :-) ska hjälpa till på ett läger från måndag till torsdag.. Och vi ska få sova över i en liten stuga på deras tomt! :DD 
Kommer antagligen sova på luftmadrasser, för vi kollade in där förra veckan, och det fanns inga sängar xD 
Men det finns toalett och ett mini kök typ hahaha, tror vi ska fråga om dom kan koppla in kylskåpet så vi kan ha godis och dricka där xD kanske frukt eller något också om vi blir hungriga :) 
Men som sagt var, SKIT TAGGAD. 
------

Har hittat lite nya låtar också! Yes, yes. 
Så dom kommer upp i ett inlägg lite senare. ;D 

Ha det så bra alla små fisar <33 



//VICTORIA




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback