Tjenare

Haj alla diskmaskiner!
Tänkte uppdatera er lite om vad som hänt och vad som kommer hända!
Jag vet att jag inte bloggat, men jag har haft fullt upp med läxor och sådant.
 
Förra onsdagen kommer våran Mormor på besök från Långsele. Så jag ville umgås med henne.
I måndags var vi i Ullared, för att det var studiedag- Och sedan åkte vi direkt till stallet. 'Hoppade' på Prinsen! Isabella var där och filmade, (tack <3) så det kommer komma en film när jag har fått min laddare tillbaka -.-
 
I onsdags var det ridning på Långeberga-- Och jag fick byta pålle!
Jag fick rida en häst som heter Solis! Han var jätte snäll och gosig, rolig att rida.
 
Och idag.. så är det så sjukt spännande. DET ÄR GOD MAT I SKOLAN IDAG. YEEEEESSSSSS.
Skoja.. :P
 
I alla fall.. ska snart dra till skolan, och imorgon är det stallet! :D Jag hoppas jag kan rida Lisen, Nancy eller Prinsen :3 MEEP.
 
Ha det bra alla fisar <3
//VICTORIA


Är vi diskmaskiner nu??:D😂

Svar: Ja :D
Victoria Svensson

2013-09-06 // 17:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback