Kållered med Bella

Hej alla pepsiflaskor! :3
Har precis kommit hem efter en halv dag på Kållered med Isabella! Var roligt att träffas utanför stallet.. :)
Har köpt lite småsaker.. Typ toffsar till pållar och en liten pålle till min barnsliga sida <3 Men ja.. hade väldig beslutsångest om jag skulle köpa en knarkfin ryktbox eller inte.. den blev ingen :( Jag ångrar det lite.. men jag tror jag kommer köpa en någon annan gång. För en ny ska det bli! Den jag har nu är.. ja.. vad ska jag säga?
 
Gammal bild på mig och Tingan.. Man red jue lagom vackert.. :P
 
//VICTORIA
 
 


Det var jätte kul, vad söt du va!

Svar: Ja :D Vi måste åka tillbaka snart.. eller till Kungsmässan eller nåt :3
Victoria Svensson

2013-09-09 // 07:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback