Sessan

Hmm.. Funderar på att byta header igen....

Hej allesammans :D  Just nu sitter jag hemma och gör lite småändringar på blöggän. Ja, jag ska byta header igen. Jag känner inte att den jag har nu.. Fastnar.
Så just nu sitter jag med mina bilder från min underbara Canon och funderar.. Jag önskar verkligen att jag hade en sida där jag kunde göra riktigt ass-kicking collage. Men jag har bara PicMonkey. Suck.
 
I alla fall, jag var ju och red igår :D Red lilla Princess igen <3 Den fisen vinner mitt hjärta asså.
Vi gjorde, det som ridläraren med ironi kallade;  Princess favorit övning.
Anledningen till sarkasmen är för att Princess tycker det är roligare att springa varvet runt än på en cirkel längst ner/högst upp i ridhuset. Jag menar, varför inte använda den plats man har tillgång till? Hah.
Hon var jätte duktig, smet från volten i skritt & galopp.. var nära på att ramla av en gång.. Men det var skoj ;D
 
 
//VICTORIA


NEJ! BYT INTE HEADER ANNARS JAG KOMMER HITTA DIG JAG VET VART DITT RUM ÄR </3
Din header är så fkn fiiiin<3
Du måtte dig ta bilder på mig som faktiskt är sån som din, så att jag kan redigera den och göra en header till mig sj. heh, puss

2013-10-22 // 15:22:56

VICKAN DU BYTTE HEADER IAF. DET KOMMER FINNAS ETT SKIT I DIN SÄNG IKVÄLL, BAH SÅ DUVET. ELLER SÅ BYTER DU TBX OCH DU GÅR FRI.

2013-10-22 // 15:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback