Exit wounds

 
                                 my head is pounding, my vision's blurred
 
 
//VICTORIA
 
PS: Vet att det blev lite oseriöst med bilderna på kossor, men jag älskar dom av någon anledning.. <3


Mu! Jag önskar att det kunde bli vi två, men skillnaderna mellan oss är nog för stora.. Jag har så mycket mer swag än dig, och det är något jag inte kan se förbi. Det är inte jag, det är du.
Om du hade varit en ko kanske vi hade kunnat funka..Du skulle vara en svartvit ko, det visste jag direkt när jag såg dina blåa skosnören. Jag kommer alltid minnas första gången jag sa ''mu'' till dig när du gick förbi min hage. Om du ändå bara hade klövar <///3 MITT HJÄRTA ÄR FÖRALLTID DITT MIN ÄLSKADE VICTORIA!! You know where to find me <3

2013-10-28 // 22:38:15

VICKAN ÄR DU KIDNAPPAD ELLER

Svar: JA
Victoria Svensson

2013-10-30 // 22:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback