Stallet idag :3

Var i stallet idag :3 
Kom dit typ 2 minuter i 8, och Bella & :-) var redan där, så jag började fixa med Lisen <3
Vi var värsta snabba idag. Mellan klockan 8 & 10 var vi klara med alla hästar, mockningen, höpåsarna och vattenhinkarna. Sedan mockade vi paddocken, och blev typ köldskadade xD
Så vi satt i fika rummet i nästan 2 timmar bland alla kuddar och värmde oss :)
Sen efter ridskolan var det ridkalas då jag hjälpte till med Fanny! :D
 
Efter det var det våran tur att rida!!
Isabella - Princess
:-) - Asterix
Jag - LAJSEN FAJSEN <3333
 
Jag jobbade med att försöka få Lisen mjuk (som smör som stått ute hela sommaren -Kristina)
Hon gick jätte bra! Tog typ 10 minuter för att få henne att inte vara så stel, sedan gick hon på tygeln resten av tiden! Jätte nöjd! Och för er som vill klaga på mig ändå, hon gick inte nere själv. Jag fick ner henne. Jag kan faktiskt rida xDD
Princess var lite hetsig idag verkade det som.. men det gick bra för Bella & :-) också! <3
 
//VICTORIA
 


Haha bus princess:) <3

Svar: Haha :P
Victoria Svensson

2013-11-10 // 10:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback