Princess & stallet :3

Så.. jag är hemma igen!
Herregud.. Det blir bara senare och senare känns det som :P
 
Jag kom till stallet idag vid 8. Jag gjorde iordning Lisen, Asterix, Smartie & Tingeling!         Sedan efter att alla hästar var klara och så, gjorde vi höpåsar.. mockade.. åt bullar... och hoppade lite i paddocken xD   (utan hästar)
Det var väldigt skojigt, men sedan skulle det vara kalas! Som tur var, va det 12 åringar på kalaset. Så dom behövde knappt någon hjälp.     *phew*

Sedan var det ridning! :D 
Isabella red Yamaha, Linn red Yatzy & jag red Princess!
Hon var jätte duktig! Väldigt lugn och samlad :D
Gick på tygeln några korta stunder, men jag brydde mig inte om det.
 
Yamaha hade värsta rycket idag!
Pigg som tusan!
 
Och Yatzy gick också fint :3
 
 
//VICTORIA


Haha Yamaha hade en pigg dag idag:)

2013-11-16 // 21:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback