Victoria på Lisen, varsågod och rid..

Hopp Clearround var det i söndags! 'DAM DA DA DAM'
En bana på 50cm, felfritt, var målet! Jag kan redan avslöja.. att när jag såg vilken häst jag skulle ha, välkommnade jag rosetten direkt.
För jag hade nämligen stallets bästa hoppare, världens bästa häst <3
L
I
S
E
N
<3
(Var snäll och ta inte bilden innan ni har pratat med mig, bilden är tagen av mig och ägs av mig.)
 
Hon var som alltid, helt underbar <3 Hade tyvärr ingen film på när jag hoppade henne, min mamma filmade bara med sin mobil! :(
Men som sagt var fick jag en rosett för en felfri runda, som nu sitter stolt på min vägg!
Jag älskar verkligen känslan när man blir uppropad. Då försvinner all nervositet. För mig så försvann hela publiken. Det var bara jag, Lisen och hinder. Jag hade det otroligt roligt på banan, och det vet jag att Lisen också hade det!  När jag väl kom i mål skulle jag kunna galoppera runt banan om och om igen.  Det gick så otroligt snabbt asså.. Önskar att jag kunde spola om det. <3
 
Ska snart göra ett inlägg igen, där jag ska lägga upp lite nya bilder från min Canon, ses så!!
 
//Victoria
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback