Ridning

Hej alla chokladbollar<3
 
Idag är det tisdag.. men det blev imorrse något helt annat än en vanlig tisdag! Jag ska nämligen rida idag! :D
Jag ska provrida för andra gången på Mariedahl idag.. Och jag ska få rida Bond igen.. <3
Jag trooor att det hoppning idag! HOPPAS, HOPPAS ...
 
Jag kommer få rida i Tessans grupp tror jag.. Dom i den gruppen har inte ridit lika länge som jag och är inte lika erfarna.. men man tar vad man får ;)
 
Gården
 
Bond
 
 
 

Är taggad.. I alla fall.. har håltimma nu, eftersom våran lärare inte är här och vikaren kom aldrig xD
Don't get me wrong.. Jag har inget emot det xD
Snart är det lunch.. eller ja.. om en timme! Jag håller på att svälta, och allt är som det brukar i skolans korridorer :P
 
Vi hörs senare snäckskal<3
 
/Victoria



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback