Pics and story

Hej alla mördarsniglar! :D
Nej, jag skojade bara.. fy vad hemskt det lät xD
 
Idag har jag varit i stallet! Med Isabella (www.lovehorse32.bloggo.nu) och Tessan! (www.tessans.blo.gg)
Jag och syrran kom dit lite tidigt så vi satte igång direkt med att borsta Lisen och Nancy!
Ca 10 minuter senare kom Isabella och började med Princess!
 
 
Dagen gick snabbt förbi och bla, bla.. ! 
Sedan kom det roliga! RIDNING :DDDDDDDD
Isabella - Tingeling
Therese - Prinsen
Jag - Yatzy

Det var extra roligt, eftersom vi fick ta fram ett liiiitet kryss att hoppa över.. haha, Yatzy bara tog ett större kliv över det xD
 
 
Men det gick jätte bra, det kommer en liten film på det sedan! ;)
 
JUST DET
 
Innan vi skulle in och rida, fick jag och Isabella ut och gå med Smartie och Kawango.. vi skulle vänja deras små ponnymagar med gräs :3
 
Smartie
Kawango
Jag och Smartie, Isabella och Kawango
 

Det var väl gosigt :3
 
Ni får ha det så bra! <3
 
//Victoria
 
PS, Gratta Linnéa på hennes blogg!! HON FYLLER NÄMLIGEN 15 IDAG! <3   www.birdsflyaway.blogg.se
 
 


Så mysigt var det😘

Svar: Ja :3
Victoria Svensson

2013-05-11 // 23:43:00

Neejj vad liten Smartie ser uut!

Svar: Haha, jag vet xD
Victoria Svensson

2013-05-12 // 12:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback