FÖRLÅT

 
Jag har varit borta i typ.. freaking veckor.. Saknat bloggen. <3
Var på Ranchen igår.. skulle provrida där, eftersom dom har sagt en maxvikt på Gustavsgården.. även om jag inte ska byta tills jag verkligen måste, vill jag veta vart jag ska ta vägen efter det--
 
Så jag var då på Ranchen.. skulle rida en häst som hette Michel, jätte snäll och så :D
Det var  hopplektion och det var jätte roligt!! Lite nervös var man jue.. MEN MEN LIKKASOM :))
 
Men ska också provrida på Mariedal, vilket verkar väldigt lovande just nu!
Dom vill jätte gärna ha mig i stallet! Jätte skojsigt :D
Och dom har tävlingar och sådant soo... yeah.
 
Men just nu sitter jag och kollar på Joey Graceffa när han spelar HungerCraft! Sjuuuuukt roligt asså ;PPP
 
 
I alla fall-- sitter hemma förkyld.. buhu ;(
 
Men vi hörs! <3
 
/Victoria
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback